Mysleli ste si, že reklamné predmety sú iba reklamou vašej firmy. Tak to je teda obrovský omy! Reklamné predmety môžu byť aj zdrojom zisku.
Zaujať nových zákazníkov
Dlhú dobu mali reklamné predmety za úlohu hlavne dostať firmu do povedomia zákazníkov. Čím viac zákazníkov – tým vyššie zisky. Pre každé odvetvie je tu špecifický druh reklamných predmetov, pričom sa možnosti môžu aj prelínať. Reklamným predmetom môže byť čokoľvek od jednoduchého pera cez pútavý textil ako napríklad uteráky v hoteloch a ubytovaniach až po luxusné darčekové reklamné predmety v podobe drevených kaziet s vínom. Platí jednoduchá rovnica- čím viac ste na očiach = tým viac zákazníkov budete mať. A to vám generuje vyšší potenciál zisku. Samozrejme že toto stále platí. A ruku na srdce aj dlho ešte platiť bude.
Reklamné predmety už nie sú čo bývali – sú lepšie
O využití potenciálu reklamných predmetov by nám vedela vynaliezavá mládež rozprávať. Dnes totiž nie sú iba zdrojom lacnej reklamy ale aj zdrojom samotných ziskov. Ako sa to mohlo stať? Rozšírenie svojej značky využívajú hlavne prispievatelia na instagram a youtube. Ich vlastné druhy oblečenia, tašiek, pier, hračiek či iných reklamných predmetov s ich menom alebo logom sú mimoriadne obľúbené hlavne u mladšej populácie.
Tá týmito predmetmi nielen veselo šíri reklamu ale ešte si za ňu aj platia. Zaujímavá myšlienka… Hlavne ak si prezrieme cenu, za akú nakupujú napríklad reklamné mikiny. Spravidla cena stúpa spolu s obľúbenosťou značky alebo prispievateľa. Tak to je teda zaujímavé. Dokázali sme spojiť nielen cielenú reklamu firmy ale dokonca sme si za ňu nechali aj zaplatiť. Hold v modernej dobe si nie firma alebo jednotlivec platí za reklamu ale jeho obdivovatelia. Tak tomu sa teda hovorí potenciál a maximálne využitie. Ako teda môžeme vidieť aj marketing prešiel inováciami a novými trendami, ktoré pomáhajú firmám aj jednotlivcom rásť.